7.15.2008

Nogizaka Haruka no Himitsu


乃木坂春香の秘密

なんというか、小説を読んだときに思ったのですが
「入り込めない」作品でした。

小説やAnimeなんて、所詮空想の産物ですから、ありえないのは当たり前です。
しかし、面白い作品はそんなこと、考える前に世界に引き込まれますよね。

残念ながら、この小説は私には入り込めませんでした。
一応Animeも見ましたが。

・・・感想は・・・
あ~、EDに春香のメイド部隊がオタ芸をしているのはどうかと思いますよ。
正直。
ついこの間、榊原ゆいさん「私のステージではオタ芸禁止」のブログ発言されたように
気になる方がいらっしゃるようですし・・・ね。




Nogizaka Haruka's secret

It was "It is not possible to enter it" work though thought when it
said very much or the novel was read.

As for the novel and Anime, it is natural cannot because of being the
child of fancy after all.
However, an interesting work is drawn in to the world before it thinks
of such a thing.

To our regret, I was not able to enter it by this novel.
Though Anime was tentatively seen.

・・・The impression ・・・
...encounter.. !It thinks Haruka's housemaid force is doing the Ota art to ..)..
ED please.
Honesty.
Anxious as inadvertently made remarks on the blog of Sakakibara "Prohibit it
the Ota art in my stage" the other day seems to come.

0 件のコメント: