7.02.2008

Sekirei Anime

Sekireiのanimeがもうすぐ始まりますが、FreeBookを手に入れたので載せておきます。
Sekirei is the anime is about to start, FreeBook got to put it.



それぞれ、かなり魅力的なキャラクターですよね。
私は結と月海が好きです。
Each of the characters is very attractive.
I love Musubu and Tsukiumi.


どこかで見たことのあるようなシチュエーション、展開ではありますが
面白いので良しとします。
出来るなら週刊連載で読みたいですよね。
I have seen such situations, but there are interesting developments so good.
If you want to read as a weekly series, is not it?









Animplexでの紹介
introduce from Aniplex

さて、どんなものになるかな。

0 件のコメント: